Archiwizacja dokumentów

W związku z rosnącym zapotrzebowaniem klientów na usługi związane stricte z zarządzaniem, procesowaniem i archiwizowaniem dokumentów oferujemy naszym klientom pakiet specjalistycznych usług, wśród których możemy wyróżnić:

Główne korzyści

Oszczędność – brak konieczności utrzymywania powierzchni biurowej na potrzeby archiwum. Nasi klienci mogą korzystać z preferencyjnych stawek na przesyłki tak, jakby sami byli bezpośrednio związani umową z firmą kurierską.

Bezpieczeństwo – przechowywanie dokumentów w specjalistycznym Centrum Archiwizacyjnym o najwyższym poziomie zabezpieczeń.

Co nas wyróżnia?

Wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie oraz rozwiązania, które podnoszą jakość świadczonych usług.

Dzięki temu zapewniamy klientom kompleksową obsługę procesów back-office opartą o nowoczesne rozwiązanie informatyczne łączące w sobie kancelarię, elektroniczne repozytorium dokumentów (DMS), elektroniczny obieg dokumentów/zarządzanie procesami (BPM), system wsparcia (Helpdesk), system nadzoru obsługi korespondencji oraz system do zarządzania archiwum papierowym.

Wśród oferowanych rozwiązań znajdują się także usługi dedykowane dla poszczególnych branż.

Przewagi konkurencyjne:

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a my skontaktujemy sie z Tobą.

661 406 52922 482 03 18