Nawiązując współpracę z Business Care, korporacje mogą szybko i bezkosztowo poszerzyć swoją ofertę dla klientów biznesowych.
Klienci partnera korporacyjnego zyskują możliwość skorzystania w jednym miejscu z wielu usług niezbędnych do prowadzenia biznesu.
Pierwszy obszar propozycji, to poszerzenie oferty partnera korporacyjnego o portal kontroli kosztów, dostarczany bezpłatnie przez Business Care. Nasi specjaliści doradzą, jak obniżyć koszty działalności oraz jak precyzyjnie je kontrolować.
Funkcjonalności portalu:
Drugim obszarem współpracy są wartościowe usługi niezbędne do prowadzenia działalności. U nas usługi te są dostępne w atrakcyjnym modelu abonamentowym, obniżającym koszty.
Klient może skorzystać z usług w dowolnej ilości, konfiguracji i w dowolnym momencie, zarządza nimi (włączanie, wyłączanie, komunikacja, rozliczenia etc.) za pomocą portalu Business Care. W naszej ofercie dostępne są następujące usługi: księgowość, kadry, wsparcie IT, usługi prawne, biuro Zarządu on-line, prowadzenie kancelarii, archiwizacja dokumentów, marketing internetowy.
Współpracując z Business Care, w prosty sposób można zoptymalizować obsługę koniecznych procesów administracyjnych i biznesowych w firmie. Outsourcing księgowości, kadr i płac czy archiwizacji dokumentów w krótkim czasie przełoży się na oszczędność czasu osób zarządzających oraz obniży koszty działalności. Efekty pracy zleconej na zewnątrz jakościowo będą takie same, a firma zyska czas na rozwijanie biznesu oraz odczuje korzyści finansowe.
W dużych organizacjach kluczową rolę odgrywają procedury. Nadzór nad ich realizacją może być znacznie usprawniony poprzez zastosowanie rozwiązań systemowych. Technologia jest praktycznym partnerem nowoczesnego menadżera.
Portal Business Care może być wykorzystany w procesach workflow. Umożliwia rejestrację i akceptację kosztów przez uprawnionych użytkowników oraz przesyłanie wstępnie rozksięgowanych dokumentów do księgowości. Dodatkowo wszystkie koszty można przypisywać do projektów zarządczych lub budżetów, a na podstawie danych zgromadzonych w systemie generować raporty. Analogiczne możliwości stwarza proces przychodów.
Na życzenie klienta zaprojektujemy i wdrożymy indywidualne ścieżki obiegu i akceptacji dokumentów, odwzorujemy procesy biznesowe i procedury wymagające stałego nadzoru i akceptacji osób zarządzających, zaprojektujemy raporty finansowe i operacyjne. Zapewnimy Twojej organizacji standaryzację raportowania oraz łatwy dostęp do danych analitycznych. Z nami zarządzanie firmą jest prostsze, tańsze i efektywne.
Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a my skontaktujemy sie z Tobą.
661 406 52922 482 03 00